5 tips til dine visitkort, fra mig til dig
Dit logo skal fremgå tydeligt, så der ikke er nogen tvivl om, hvor kortet kommer fra. Inkluder også gerne et foto af dig selv, hvis hvem du er, er vigtigt for virksomheden.
Inkluder kun de oplysninger der er relevante for dig og din virksomhed. Det kan være navn, titel, adresse, tlf., e-mail, webadresse, CVR- nummer og sociale medier. Du kan også kort beskrive, hvad virksomheden laver.
Sørg for at din designlinje går igen i kortet. At der er en sammenhæng i dit design på både hjemmeside, sociale medier og tryksager.
Skil dig ud og bliv husket. Vælg evt. et andet format end det almindelige. Det kan f.eks. være et kvadratisk visitkort. Kortet kan desuden trykkes på struktureret papir eller genbrugspapir. Det er også muligt at lave effekter såsom relief og tryk med metalliske farver.
Husk at dele dem ud de rigtige steder. Til kundemøder og B2B events hvor mulige samarbejdspartnere er til stede. Dine kort kan også placeres i relevante butikker, hvis du laver en aftale med ejeren.